Sv: Nye TV-serier 2010
Modern Family så jeg litt på, men jeg var ikke med på den humoren der. 
The Gates

The Gates follows Nick Monohan, a cop who has been hired as the police chief of a seemingly harmless planned community. Nick soon discovers there is much more to its residents than meets the eye.
Genre: Drama , Action/Suspense
Theme: Horror
Jeg har bare sett to episoder så langt, men 13 er sendt. Jeg digget denne! Litt vampyr, litt varulv og sånne greier. Jeg liker sånt, jeg. Ser at temaet på tv.com var satt til grøsser, så da håper jeg at den blir fin, skummel og mørk og ikke for mye Desperate Housewives som 157cm sammenlignet den med... Men 157cm har kanskje sett alle episodene? Uansett, denne får terningkast 5+ så langt. 
Persons Unknown

Strangers wake up to find themselves locked in their individual hotel rooms and completely under electronic surveillance. They know nothing about how or why they were taken there or even who they are now trapped with together in a nameless deserted town.
Genre: Drama , Action/Suspense
Theme: Mystery
Oooh, denne var også kul! Ser at den er allerede avsluttet da. Jeg har sett to av de 13 episodene som er sendt. Litt som Harper's Island kanskje. Med sånne serier som dette her, er det OK at det bare er én sesong. Terningkast 5+.
Neighbors From Hell

The Hellmans are your typical all-American family including two kids and a dog living in the suburbs, except that they are from Hell. Their mission on Earth is to pose as normal citizens while trying to keep humans from being condemned to Hell.
Genre: Animation
Theme: Cartoon, Adult
Hm, ikke så ille. Litt usikker på om jeg kommer til å fortsette å se på det eller ikke. Gir det noen sjanser til. Terningkast 4.