Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-10, 23:46   #168
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Septemberskravletråden for 30+

Gratulerer Christine! Kjempeflink har du vært!

Jeg brygger på noe, en forkjølelse antar jeg. Skal ha mesteparten av morgendagen fri, men har sagt jeg skal komme innom for å ta meg av ting som jeg har avtalt med kunder å gjøre fredag. Noe som gjør at jeg føler meg ganske så flink. Jeg har gomla en halv pakke med Ricola halsdrops uten sukker; noe som har gjort magen litt ustabil. Haha, burde visst at det kom til å skje.

SÅ, hadde jeg kjempelyst på noe varmt og litt lettfordøyelig i kveld. Det endte opp med noe jeg syns var svingodt! Picnicskinke i biter, ost i biter (eventuelt revet), fløte, brokkoli, pepper og ketchup. Ha ost, fløte og pepper i en kasserolle og varm opp. Sleng oppi picnicskinka og la de kose seg sammen. Kok opp vann med salt i til brokkolien og når brokkolien har fått et oppkok så kutter du den i biter og slenger oppi sammen med fløten. Jeg er ketchupoman, så hadde en dæsj med sukkerfri ketchup oppi og rørte godt rundt. Kjempeenkelt og veldig godt! Kan umulig være mye karber i? Picnicskinka er på 1 gram kh, ost er vel bortimot ingenting, brukte ca 1,5 dl med kremfløte, og 3 store brokkolibuketter. Jeg har uansett god samvittighet Og et mulig tips til dere andre der ute!

Skal snart køye jeg også, "MÅ" bare se litt mer One Tree Hill...

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat