Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-10, 08:52   #1
Ziltoidia
Seniormedlem

Ziltoidia sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 35
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Matvarer som ikke krever forberedning

Det har sikkert blitt pratet om hundre ganger i hundre tråder, men det er ikke alltid like greit å få oversikt.
Akkurat nå har jeg en slags krisesituasjon i huset, noe jeg ser for meg kommer til å hende mye fremover. Enten har vi ikke tilstrekkelig med ingredienser for å lage noe, eller så har jeg ikke tid. Så, hva gjør man egentlig når man er på farten og trenger mat, men har selvsagt ikke tid til å fyre opp under stekepanna osv?

Hva gjør man om man er på byen, matpakka er spist opp, og man er litt sulten?
Kort og godt: Finnes det lavkarbomatvarer som ikke krever forbereding? Sleng gjerne med de som trenger LITE forbereding også.

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat