Sv: Forstår ingenting
Deler din fortvilelese! Er i akkurat samme situasjon. Sjekker ketosen flere ganger for dagen og får lilla resultat. Får ikke for mye karbies, drikker 3l vann og vekta stoppet for nesten en uke og nå gikk opp. Har gått på lavkarbo i tre uker; 1. uken gikke ned 2kg, 2. uken 1kg, nå har jeg gått opp700gram! og merker rundt magen at sentimetere som forsvant kommer tilbake. Hva F..n gjør jeg feil??? Er fortvilet og skuffet. Om noen der ute kan gi meg gode råd, er jeg takknemmelig.
Kan det bare være at dette er ikke riktig måte for meg å slanke på. Er ikke stor, har stor mage og skikkelig "juleribbe" som skal vekk. Målet er å gå ned ca 10. Har vært veldig motiver men nå begynner jeg å tvile på min egen kropp og forbrenning etc. Ketosen er, som sagt, hele tiden klart lilla.
Opprinnelig lagt inn av flisa77, her.
Kjenner at montivasjonen er på veg til å renne ut og trenger sårt noen gode ord og forklaring på kva skjer med kroppen min.
Har i løpet av året prøvd og slanke meg. Eg går opp og ned....opp til 71 og ned til 67 og her stopper det. Nå når eg startet på ketolyse for 3 uker siden veide eg 71,9. På 14 dager raste eg ned til 68 og tenkte at dette går jo kjempe fint. Hadde reknet med at det når kom til å stoppe opp ein periode og dette var eg forbrett på....men så skjer dette... i løpet av ei uke så åår eg opp 600g, eg har gått opp 100g for dagen 
Og dette har eg spist nå i 3 uker
Frukost
2 egg til frukost variert med stekt egg med ost, kokt egg med smør. omelett med bacon.
Lunsj
Salat
Middag
Kyllingstroganoff (sæterømme og fløyte), fisk (med smør), biff (med kryddersmør) og kjøttdeig med ost på, og eg ha alltid blomkål og brokkoli ved siden av.
Drikker 2 - 3 liter vatn hver dag.
Er veldig kresen på mat så det blir litt einsformigt, men prøver å variere dette som eg liker....
Har og denne siste uken tatt 2 gåturer på vel 1 time.
Er det noen som ser kva eg gjør feil?????
|