Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-10, 10:49   #7
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, jeg har bedt mamma og pappa på middag..

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Skulle gjerne hatt oppskrift på en kyllinggryte som kan lages i stor jerngryte, og uten karri... Sånn sak som passer seg selv.

Lettkok blomkål og broccoli i buketter og legg i en smurt form, når dere er så mange kan du bruke langpanna f.eks. Ha gjerne i løk / babymais / paprika eller hva du måtte ønske også, ting som trenger lengre tid på å bli varmt må kokes først. Stek kyllingfileter i panne i smør til de blir lekre utenpå, krydre etter smak. Legg kyllingfiletene på grønnsakene etterhvert. Kok ut sjyet med creme fraiche og ha litt mer krydder og hell det over kyllingfiletene i forma. Siden du skal steke så mange kan du gjøre dette en gang eller to underveis også for å få mer saus.

Hiv i stekeovn på 180-200 grader i 20 min for ferdigsteking. Her kan du jo servere både salat, ris og poteter til om nødvendig.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat