Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-10, 14:30   #16
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Vanskelig å få opp vekta

Opprinnelig lagt inn av mamz, her.

Må bare si at jeg er glad jenta mi spiser noe, så om det bli fra nestle er det ok, viktig at hun spiser NOE i munnen, har jo prøvd med alle middagene vi resten spiser, det blir et par sjeer så sier det stopp, hun har spist lasagne i mange år, skjønner ikke at hun ikke er lei men at jeg skal bytte sondemat det er sikkert

Ja, det er det, vi er jo glad uansett hva de spiser. Dokka kan faktisk få kindersjokolade hvilken som helst dag og om jeg vil ha i henne noen ekstra kalorier den dagen Nå er det slik at Dokka vår vil ha mest mulig smak og da får hun det.
Regner med at dere jubler over hver bit/svelg hun tar selv, samme hva maten heter.

Jeg er glad Dokka tåler melk altså, for kesam er noe av det hun kan spise mye av, gjerne 1/2dl flere ganger om dagen. Hva vi skulle gjort om hun ikke kunne spist kesam og is aner jeg ikke.

Lykke til med utprøving av annen mat

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat