Tråd: Asiatere ..?
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-10, 22:12   #17
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Asiatere ..?

Opprinnelig lagt inn av Løvehjerte, her.

Deres bruk av (spesielt)Chilli og annet sterkt krydder er med på å øke forbrenningen. Maten de spiser ligger jo ikke akkurat i dagevis i magen å råtner

Den skjønte jeg ikke. Jeg har aldri hørt at chili øker forbrenningen (da burde jeg vært syltynn), og mat som råtner i magesekken...?

Hvorfor er ikke folk i Thailand fete...? Litt merkelig spørmål - nesten som å spørre om "hvor tung er en fisk?" hehe.

Fedme og følgessykdommer av feil kosthold begynner å bli et skikkelig problem i Asia. De henger bare litt etter oss - som igjen henger litt etter USA.

Og hvorfor var ikke vi i Skandinavia fete før? Vi spiste da brød og kornvarer i bondesamfunnet Norge. Det fantes ikke feite folk på den tiden, men så spiste man jo MAT også, da. Skikkelig mat, og ikke den skiten vi får i dag, hvor det ikke er mulig å spise kokt skinke uten tilsetningsstoffer og hvor Pizza Grandiosa og industriprodusert brød med nugatti og baguetter fra Esso går under "normalt kosthold".

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat