Sv: Trening- og progresjonsspørsmål
Det kan se ut som at du elmundox kanskje spiser for lite fett? Får du i deg riktig type fett? Mange har fått gode resultater når de kjører opp fettintaket. Selv har jeg troen på å også spise essensielle fettsyrer, type udos. Mange mener man heller bør spise krill, og forskningen sier litt av hvert alt ettersom hvem det er som har sponset forskningen, hehe. I tillegg er det viktig å kutte ut unaturlig fett, type stekeoljer og annet harskt kjemisk behandlet som markedsføres som bra greier... Sjekk ut det faglige hjørnet på soma dått no.
Et annet tips som hjelper er å styre treningen med fokus på å bedre den hormonelle tilpasningen. Det står et og annet om det på andre tråder her i forumet. Et enkelt tips for vanlig dødelige som trener styrke, er å avslutte økten med noen raske intervaller. Øker utskillelsen av veksthormon...
Selv har jeg hatt veldig god effekt med å følge the metabolic diet. Treningen går veldig bra, og jeg har en dokumentert nedgang i fett samtidig som muskelmassen har økt. God kombinasjon