Sv: Ned i vekt uten diett
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Hurra. Og dette er ikke diett? . Jeg kjenner mange veggiser, både tynne og tjukke. Men den eneste jeg kjenner som har en gjennomgående god helse, og er både sunn og slank er ei venninne som spiker alle måtidene med seterrømme og creme fraiche, kremfløte, egg og hun spiser lite brød, pasta og ris, men masse belgefrukt og vanlige grønnsaker, lite frukt og godter, og steker alt i meierismør. Sånn i ytterpunktet har jeg en veganerkompis som lever på soyaprodukter, kneipp og peanøttsmør. Han er kronisk syk og stadig mer overvektig. Husker han skrøt av at legen sa han hadde kolesterol som et lite barn, noe han selv må ha trodd var kjempebra. Ha f***ing ha, det kan jeg godt skjønne, med et så skjødesløst kosthold.
Huff, jeg syns synd på kompisen din som ikke vet bedre. Dette lover ikke godt, hvor gammel er han? Men thumbs up for venninne som er lur nok til å få i seg fett og ikke bare proteiner, samt lite karbs. Hurra!
Når det kommer til om denne lista ikke var diett, så må jeg liksom si "hæ?" selv. Eh, å bestille bare forrett med salat til på en restaurant, og kanskje dele den retten med en venn, nei, det er ikke diett.. Uhm.
|