Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-10, 23:31   #18
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Forstår ingenting

Skal ikke late som om jeg er noen ekspert her (holder fortsatt på å lære, hehe ), men hvordan er det med mengden grønt? Altså, hvor stor er salaten din, hva har du i den...
Det samme med mengden gjelder grønnsakene. Er det 50 gram, 100, 200...?

Og enn rømmen og fløten? Jeg merket at jeg stagnerte veldig mye på vekta når jeg spiste fløte hver dag (sier ikke at du gjør det, altså, bare snakker fra egen erfaring), så kanskje det hadde vært en idé å kutte det ut en liten stund og se om det hjelper?

Jeg vet ikke sikkert, som de andre sier er det jo kanskje bare det at du stresser, men om du føler at du bokstavelig talt vil gjøre noe med det, kan punktene jeg nevnte være noe å tenke på.

Om du trenger en eller annen saus å erstatte rømmen/fløten med (med tanke på å få i deg nok fett), så er denne bearnaisesausen kjempegod, og metter som bare det!

Ellers får du ha lykke til videre!

Edit: Oops, så ikke at du går på ketolysekuren! My mistake!
Er ikke helt sikker på hvordan reglene er angående rømme/fløte/grønnsaker på den, så sorry om det ikke er riktig!

__________________


Sist redigert av Julie : 26-09-10 kl 23:44.
Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat