Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-10, 07:54   #42
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Wohoo! I dag er det sesongstart på Simpsons, Dexter, og, hehe, Desperate Housewives. Har det nok litt med den som QoW med Grey's Anathomy (jeg klarer heller ikke legeserier, bortsett fra House, da, som minner meg om at jeg må laste ned, for jeg har bare sett noen enstaka episoder på tv, og falt veldig for det. Scrubs er artig nok, jeg har vel sett alt av på tv, for eksen min var hekta). Jeg syntes i utgangspunktet DH virket tåpelig, og joda, den ER litt tåpelig, men den har et deilig skråblikk og mye mer hjerne enn jeg hadde forestilt meg.

Ellers ut fra tips fra denne tråden så lasta jeg ned første sesong av Haven. Sånn nesten ok. Det er veldig wannabe-X-files, altså, og sakene henger ikke sånn egentlig sammen når de løses, og man får i grunn ikke vite nok av bakgrunnshistoriene, samtidig som mange av effektene er litt billige.
Det jeg savner med mange amerikanske tv-serier er TROVERDIGE karakterer. Ikke bare glatte pene mennesker, men liksom, litt helt vanlige folk, litt querky folk, etc. Noe som gir en serie litt sting og noe man kan relatere til. Ser alle vennene mine ut som Megan Fox og Orlando Bloom? De gjør jo ikke det, lissom.
Jaja.
Har sett piloten til How to Make it in America. Virker grei nok så langt. Det som drar opp foreløbig er at Luis Guzman er med, han er fet! Og sikkert en av Hollywoods mest type casta menn.

Ellers kom det en ny serie, riktignok ikke i år, men jeg sitter og holder tomlene opp for at det kommer flere sesonger; Bored to Death. Der får jeg alt jeg ønsker meg med rare karakterer og skrudde historier. Samt at Ted Danson gjør sin kuleste rolle siden ... ever?!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat