Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-10, 08:51   #44
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ellers kom det en ny serie, riktignok ikke i år, men jeg sitter og holder tomlene opp for at det kommer flere sesonger; Bored to Death. Der får jeg alt jeg ønsker meg med rare karakterer og skrudde historier. Samt at Ted Danson gjør sin kuleste rolle siden ... ever?!

Oii, takk for tips. Jeg har vært hemmelig forelsket i Ted Danson siden jeg var 6-7 år gammel og satt og så på Cheers istedet for barne-tv hver dag. Og så har jeg ikke sett ferdig Damages ennå, heller. Hurra!

Ellers er jeg faktisk enig med deg angående Desperate Housewives, jeg så vel 2-3 sesonger før jeg datt av til fordel for andre ting - den har hjerne, nærmeste sammenligning er kanskje Gilmore Girls, selv om tonen er en annen.

Breaking Bad har jeg sett alt av, men synes ikke den er så bra som "alle" vil ha det til - men det er faktisk mest fordi jeg ergrer meg over at alle karakterene tar så tullete beslutninger hele tiden, hehe. Det blir ikke noen igjen å heie på når jeg synes hele gjengen trenger IQ-påfyll, liksom...

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat