Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-10, 07:34   #6
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kaffe - er det virkelig noe man må ligge unna?

Jeg har til dags dato ikke hørt om noen som har gått saktere ned i vekt/ikke ned i vekt på grunn av kaffe, jeg har selv prøvd å kutte det ut over en periode uten at det gjorde forskjell. Og jeg drikker gjerne en kanne om dagen, ikke at akkurat dét er et eksempel til etterfølgelse, kanskje .

Fett er viktig på et kosthold med lite karbohydrater, b.la fordi kroppen trenger brennstoff, og spiser man lite karbohydrater må man erstatte det med noe. Videre gir fett et stabilt blodsukker fordi det forbrennes sakte, det gir bra metthetsfølelse, og alle vitaminer utenom b og c er fettløselige. Fett er naturlig og bra!
Du bør imidlertid ikke steke mat i olivenolje, da den ikke tåler så mye oppvarming før den 'ryker' og blir ødelagt og skadelig. Å kjapt frese noen grønnsaker i det er en ting, men du bør steke mat i smør! Altså ekte smør, ikke margarin . Extra virgin olivenolje er derimot perfekt til å helle over dressing etc.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat