Tråd: Sukk!
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-05, 19:27   #4
silje
Seniormedlem

silje sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Hei der

skjønner godt at du blir litt oppgitt.. høres ut som du er like utålmodig som meg..
dessuten har du mye som henger over deg nå, spesielt eksamen kanskje? jeg merker iallfall at jeg blir superstressa av at det ikke går så bra med masteren.. og så sover man dårlig, og da blir man mindre opplagt, og mer sulten. en dårlig sirkel det der..
selv om det snart er bikinisesong, så er det kanskje ikke så lurt å legge om kosten akkurat nå, med tanke på eksamen og slikt. du har sikkert nok å tenke på..
kanskje du skal satse på å spise "normalt sundt" fram til du er ferdig med eksamen, og så starte strengere på dietten da?

dersom den figuren på profilen din stemmer, så har du jo ikke så mange kilo å ta av heller, og da går det ofte seinere har jeg hørt. du har jo vært veldig flink å trene har jeg sett men husk på at når du spiser veldig lite karbohydrater blir man sliten og slapp av det. jeg måtte gi meg å trene veldig hardt, fordi jeg ble bare sliten og svimmel under trening. om du vil fortsette kostholdet ditt nå, så tror jeg du må planlegge måltidene litt bedre i forveien, slik at du ikke skeier ut.. og så må du ikke dømme deg selv så hardt det ordner seg til slutt vettu....

lykke til!

mvh silje

ps: hvilken skole går du på? jeg gikk på langhaugen

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat