Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-10, 16:45   #6
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye kan en gå ned med ketolysekuren?

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Så strengt tatt kan man egentlig gå på generell lavkarbo i stede for ketolyse for å nå matchvekt??

Forskjellen er bare at det kan ta litt lengre tid eller?

Jeg vet ikke hvordan du fikk det ut av hva jeg skrev, men, ja. Lavkarbo er jo vektregulerende og Ketolyse er lavkarbo. Og det spørs jo på kroppen din, det! For mange er ketolyse eller andre ketogene dietter mer effektivt, for noen er det eneste måten å gå ned i vekt på. Hva du mener med generell lavkarbo er jeg usikker på, for det kan være alt fra null til over hundre gr kh om dagen som jeg ser det, men om du snakker typ Fedon-nivå så er jeg en av de som ikke går ned på det, men jeg går ikke opp heller. Igjen andre må ha mer karbohydrater enn man kan spise på Ketolyse for at kiloene slipper, det kan gå saktere, og det kan gå like fort med litt mer karbo, og så videre og så videre. Vi har alle forskjellige utgangspunkter og forutsetninger, for ikke å snakke om preferanser. Trives du på Ketolyse? Fortsett med det .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat