Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-10, 19:09   #4
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Synger på siste vers...

Det kommer jo litt an på hva du gjør utav det da. Mannen min planlegger ikke så voldsomt mye, etter en stund blir det jo en vane. Han spiser mye egg/bacon og lignende til frokost, eller kanskje en kyllingfilet fra dagen før + litt grønt. Til lunsj er det som regel middagsrester, jeg sørger alltid for å lage ekstra middag så det er nok til ham til dagen etter.
Og aldri brødskiver med sønnen din? Har du prøvd å lage lavkarbobrød? Karins brød er kjempegodt, ser helt ut som ekte grovbrød og smaker ikke så veeldig langt ifra ekte vare synes jeg. Du kan også lage Nille sine nøtte-ostemuffins, eller lage nøttebrød på 2 minutter i mikroen, det er mange gode oppskrifter her inne.

Jeg synes det høres merkelig ut at du har gått slavisk på ketolyse i en hel måned og gått opp 500 gram? Har du ikke gått ned noe som helst? Hva spiser du da? Kan du ikke legge ut en typisk dagsmeny?