Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-10, 20:33   #9
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Synger på siste vers ...

Ja, for noen passer jo Fedon bedre. Jeg ville heller gått for Fedon enn Grete Roede altså. Spesielt om du har insulinresistens. Fedon er jo ikke så veldig ulikt det du vil spise heller, siden du sier du vil gå på Grete Roede med færre karber, det er jo på en måte Lindberg det. Bortsett fra margarinen og det andre crapet.
Og mye kan gjøres klart kvelden før. Jeg lager alltid matpakker kvelden før, og også ofte frokosten. Mannen min lager til og med speilegg og bacon klart kvelden før (ofte, ikke alltid), og det går helt finfint. Spiser det enten kaldt eller varmer det litt i mikroen, tar noen sekunder maks.
Pannekaker lages også kvelden før, det meste kan lages kvelden før altså. Eller enda lenger før og has i kjøleskap eller fryser.