Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-10, 21:04   #23
Kjetilsen
Juniormedlem

Medlem siden: May 2010
Hvor: Bærum
Alder: 42
Kjetilsen er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye kan man spise?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Oi, dæven! Jeg håper virkelig du bedriver hardtrening! Jeg sliter med å komme opp i 1500 ... (Men så er jeg et sedat menneske med tidvis veldig dårlig matlyst, da).

Ja, eller jeg bedrev hardtrening, noe jeg ikke burde gjort kjenner jeg, er jo som kjent vanskelig å ri to hester samtidig. Jeg burde ha lagt om kostholdet og latt det stabilisere seg før jeg begynte å trene, så nå har jeg betalt prisen i form av omtrent fysisk utbrenthet de siste ukene, så da besluttet jeg å legge treningen på is i iallefall en måned, så får jeg se.
Konklusjonen jeg har kommet til er iallefall at kroppen min retter opp et eller annet, kanskje den bygger musklene jeg aldri la på meg når jeg trente nå.
Har i tillegg en ganske fysisk jobb som rørlegger, går vel litt energi til det også antar jeg.
Et eller annet må den voldsomme mengden energi gå til iallefall, som feks en gang jeg spiste 850g entrecote og 150g smør til frokost 0630, for så å bli sulten igjen rundt 1330

Kjetilsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige matvarer Svar med sitat