Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-10, 21:45   #2
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Plutselig utrolig sliten og trøtt.

Opprinnelig lagt inn av silvia_, her.

Etter 2 mnd. på lavcarb og ca 1000 til 1500 kalorier og selvsagt 5 kg. lettere er jeg helt tom, ingen energi, sliten, trøtt. Tror ikke jeg greier å spiser ferre karb. da jeg da får hodepine og blir svimmel.
Hva kan jeg gjøre?
Detter spiser jeg
Frokost
1 fiberrik med baconost
Lunsj
3 egg med skinke
Middag (varieres med)
svinekjøtt, kylling,fisk, kjøttdeig med stort sett blomkål, brokkoli, purre, løk(litt) fløte og meierismør.
Kvelds
Baconcrisp eller det samme som til frokost
prøver å drikke mellom 1 og 1,5 l. vann (men det er ikke lett)
Hva kan jeg gjøre ? hva kan jeg endre osv ?

Du spiser jo veldig lite til frokost og kvelds da! I alle fall frokosten - en fiberrik er jo ikke stort mer enn en munnfull det... Og mer grønnsaker - ha litt grønt til alle måltider, om ikke annet så litt paprika og agurk, litt salatblad av en eller annen sort og noen terninger med fetaost. Baconcrisp til kvelds særlig ofte er vel ikke så lurt? For det inneholder mye salt som binder vann i kroppen og hvor mye næring inneholder det egentlig?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat