Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-10, 10:17   #1
Debz
Medlem

Debz sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Debz er på en erverdig vei

Trenger råd om hvordan jeg skal spise på firmamiddag i dag

Hei dere
Sorry tittelen var litt lang...
I dag skal jeg være med på teambuilding. Det er planlagt pølse på bål før vi skal til skytebane for leirdue skytting. Det er ikke noe problem, jeg har kjøpt inn ketolyse pølser med sukkerfri ketchup. Men på kvelden skal vi spise på Mother India. Jeg selv er ikke noe spesielt glad i indisk mat men har sett på menyen og kan kanskje ha den en kylling rett med hvitløk. MEN, spørsmålen er, hvis jeg har ikke spist noen karbs helt til da, hva skjer hvis jeg spiser et stk nan brød til maten tro? Jeg har aldri "skeiet ut" med vilje før. Har ikke spesielt lyst heller med vil så gjerne kunne kose meg litt ekstra og ikke være så sinnssykt "obvious" at jeg spiser annerledes en de andre. Det er nok å måtte hoppe over dessert og ikke drikke så mye heller. På worst case scenerio, hvis jeg spiser en vanlig middag med et par drinker, vil jeg plutselig øke vekten med flere kilo?? Jeg mener siden jeg er i ketose? Har ikke tenkt å skyve i meg en haug, magen har ikke kapasiteten til det uansett, men vil gjerne ha et nan brød til maten og et par drinker....hva tror dere??

Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat