Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-05, 08:23   #5
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Før du er ute av ketose ? Det kan være samme dag, dagen etter - eller ikke i det hele tatt. Alle reagerer forskjellig. Hvis det er en avgrenset "sprekk" er det ikke sikkert at kroppen får tid til å reagere. Er det mye fett i det du har spist under sprekken kan ketoner dannes ut fra det og du vil ha katoner i urinen fremdeles. Det er et kjemisk mysterie det der.

Mente ikke å bagatellisere sprekken din, men alle får et par sånne før eller siden. Faren er at man tenker at "nå har jeg ødelagt dagen uansett, så nå kan jeg bare fortsette å spise" - det er ikke tilfelle - og så lenge du ikke går i DEN fella syns jeg du har klart deg bra! Min lille huskeregel har vært at "det jeg ikke kjøper (eller har) kan jeg ikke spise". Men det er søren ikke lett. Kan trøste deg med at for mange av oss blir det lettere etterhvert.

Du har hatt formidabel suksess så langt. Det er ikke realistisk å vente at det skal gå med samme fart fremover. Snitt på 1 kg i uke er vanlig og veldig bra. De fleste ligger mellom 0.5 - 1 kg. Det er også veldig bra.

Ikke fortvil ihvertfall, - du er ikke alene !!