Sv: Synger på siste vers ...
Opprinnelig lagt inn av RitaBo, her.
Hei.
Sist jeg prøvde GR-kurs holdt jeg på ca 1 år. Trente 2-3 dager i uka. Ble fulgt opp av legen min som til tross for at stoffskiftet var innenfor normalen, men i nedre normalområde, satte meg på Levaxin (for å justere forbrenning). Etter 1 år hadde jeg gått ned 0 gram. Jeg hadde lang tidligere erfaring fra GR-kurs og oppfølgingskurs. Jeg begynte i desperasjon på en pulverkur + økte trening til 3-4 dager i uka, og gikk da ned ca 12 kg. Etterhvert hadde jeg diverse problemer med magen som bare ble verre, og jeg kom over denne siden. Begynte å lese meg opp, og var veldig utolmodig. De første 2 mnd gikk jeg ned kanskje 2 kg. Jeg spurte om råd her inne, og rådet var: Slutt og stress. Lev. Ikke tenk så mye, men aksepter at det tar tid for kroppen og omstille seg til denne type fettforbrenning. Og mat, det må man lage på Grete Roede også. Kan ikke følge henne uten å hakke og skjære eller koke og steke. 
I hvertfall, plutselig løsnet et eller annet. Jeg har tatt det med ro med trening også, trent når jeg har tid, går litt turer osv. Og jeg er tilsammen blitt 22 kg lettere.
På GR tenkte jeg på mat hele tiden, for jeg var aldri ordentlig mett. Nå spiser jeg når jeg er sulten, til jeg er passe mett. Jeg savner ingen ting.
Så jeg ønsker deg lykke til og håper du tenker deg godt om før du konverterer.
Har du en teori mpå hvorfor det ikke fungerte? Det må være en grunn til at det ikke skjedde noe..

|