Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-10, 12:35   #11
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbohydrat-teoriene er manipulasjon

TUSEN TAKK!!!!!!
Må bare få takke for at du forklarer meg hvorfor jeg på tross av å ha fulgt kostholdsrådene til statens ernæringsråd, endte opp med en vekt på 122 kg på tross av et aktivt liv.
At jeg nå har redusert vekten med tilsammen 37 kg etter å ha lagt om til et kosthold som er totalt motsatt av de offisielle rådene, må jo være en feiltakelse.
At jeg også har fått stabilisert blodsukkeret slik at jeg nå ligger nøyaktig på anbefalt verdi (statens anbefalte verdi), må jo da være en tilfeldighet.
For ikke å snakke om at jeg nå faktisk har mulighet til å bli gravid skulle jeg ønske det, noe som var direkte umulig for bare 2 år siden.
TAKK SKAL DU HA liksom.........

Edit
Ja jeg sitter jo her og ler altså, for dette er jo direkte latterlig.
Jeg er for at en hver må selv velge det som fungerer for seg, men ikke rakk ned på de som velger andre løsningen enn en selv!

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat