Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-10, 21:18   #36
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbohydrat-teoriene er manipulasjon

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Ble det ikke vedtatt nå i høst at poteten IKKE er lengere med i den gruppen som ernæringsrådet anbefaler??

Her.. bla

Jo det tror jeg. Men jeg tror ikke at TS er klar over at statens ernæringsråd endret sine kostholdsråd for ikke så lenge siden, og at vi nå anbefales ett kosthold som virker som en litt lettere mix av middelhavskosthold og Lindberg. Dette fordi TS ikke er relativt opptatt av hva nyere forskning tilsier om kroppen og kostholdet, men heller tviholder på gamle, men etablerte sannheter. Og det skjønner jeg godt. Det er jo skummelt å kaste til side all gammel overtro.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat