Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-10, 16:13   #83
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbohydrat-teoriene er manipulasjon

Opprinnelig lagt inn av MFUS, her.

Dere har gått ned i vekt fordi dere har redusert kalori-inntaket ja, ikke fordi et kosthold nær sagt fritt for karbohydrater representerer det sunneste kostholdet - snarere tvert imot.

Er ingen faglig hokuspokus hvorfor dere har tapt vekt, det har sin enkle grunn i kalorireduksjon - at jeg sier at et lavkarbohydratkosthold ikke er faglig sett gode kostholdsråd man kan spre rundt seg med har intet med vekttap å gjøre i seg selv og er en helt annen ting.

Jeg har f.eks. aldri sagt at man ikke kan oppnå vekttap slik, det kan man jo på mange måter - dog sier vekttapet ingenting om hvor faglig riktig kostholdet er.

Du?? Jeg spiser en pakke fløte eller en pakke rømme pr dag.. Det er ikke akkurat nedgang i kalorier.. Tvert imot.. Ost og bacon kommer i tillegg..

Men du?? Jeg venter fremdeles på din matliste.. KVerrulant er du!