Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-10, 17:52   #95
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbohydrat-teoriene er manipulasjon

Opprinnelig lagt inn av MFUS, her.

Dere på deres side har ingen forutsetninger for å kunne bedømme hva som er sunt eller usunt, og i alle fall ikke ut fra at dere er blendet av vekttap alene - akkurat det er mulig på mange slags vis.

Fnis, er du klar over hvor mange leger og ernæringsfysiologer som faktisk anbefaler lavkarbo? Men klart, selv om de har like lang utdannelse og like store kunnskaper og erfaring som "de andre", så betyr jo ikke det noe, av en eller annen grunn. Atkins var lege og hjertespesialist, Lindberg er indremedisiner, Kwasniewski er lege, Dahlquist er lege, Andersen er lege, Lutz er lege, osv osv. Listen er lang, men klart - de er jo bare brødhuer hele gjengen.
Ja, forresten - vi er mange her som spiser slik pga. helsa og ikke pga. vekten. Men når mange får utrolig bra helse av et slikt kosthold, ja da er det helt sikkert psykisk.

Og jeg husker deg svært godt fra et annet forum der du skrev om akkurat de samme tingene for så mye som 6-7 år siden eller mer. Jeg hadde håpet og trodd du hadde fått mer gangsyn med årene, men der tok jeg feil gitt.