Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-10, 22:39   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: har litt start problemer

Opprinnelig lagt inn av siri0109, her.

takk gerd....det gikk så fint sist..men er vannskeligere nå og nå vet jeg at jeg får dekt bukplastikk men vil så gjerne gå ned til 74 helt selv før operasjonen som vil finne sted i mai neste år.... det er jo ikke mange kiloene men vanskelig jeg ga opp ketolyse da vekten stod mellom 79-80 i 5 uker....men lever så og si på lavkarbo men unner meg godt kansje litt for ofte...vekten har ihvertfall stått stille da...det er det possitive...

Høres flott ut at du har klart å stabilisere vekta

Pass på å få i deg såpass med fett til måltidene at du holder deg mett, og ikke er skrubbsulten til neste måltid Har du f.eks salat til lunch, ta på et par ss olje i tillegg.... Jeg merka at 2 ss olje ekstra på min lunchsalat gjorde at jeg ikke var skrubbsulten og nesten skjelven da det var middagstid... det er ikke så mye som skal til av og til

For klarer man å holde maten såpass fet at man holder seg mett, så vil fysingen vike plassen siden kroppen blir mer fornøyd

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat