Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-10, 23:25   #1
only39
Medlem
 
only39 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drøye hundre meter over havet, en drøy time fra Oslo.
Alder: 52
Innlegg: 101
only39 er på en erverdig vei
Question

Er jeg på rett spor?

Dagens frokost:
Omelett, med skinke og Kavli Skivetost med bacon og vårløk.
Totalt i hele omeletten ble det 2,2 karber, i følge diett.no, jeg spiste 1/4del, da ble det altså 0,55 karber til frokost... 14,45 igjen... for i dag! Og en stor kopp kaffe!!
Omeletten ble god den!
6 egg
3 skiver Kavli Skivet Baconost
15g melange
15gram vårløk
56 gr kokt skinke

Før lunsj måtte jeg ta en kvart av en kvart omelett til, for jeg ble spykvalm av multivitamintabletten! Ikke første gang jeg reagerer på de. Karber her ble 0,28

Dagens lunsj:
Kalkunbrystfilet 160gram med hjertesalat 100gr, fetaost45gram og ruccola 11gram!Hjemmelaget dressing, en halv spiseskje (lettrømme, majones og ketchup uten sukker ) Mmm, smaker deilig! Og inneholder 3,25 karber totalt.

Skal til byen nå, trenger kremfløte, for jeg VET at jeg kommer til å slite litt med å få i meg nok fett, for ingen får meg til å spise fettet på svinekoteletter osv, det liker jeg bare ikke. Så da blir det fløte i kaffen en til to ganger daglig.

Dagens middag:
Det ble Løvbiffsurr i dag, uten bernaisesaus, og oppskriften finner du HER! Den var kjempegod og jeg ble passe god og mett, jeg tok cirka 1/3 til meg selv. Noe som ikke står i oppskriften, men som var snadder, var å drysse litt reven norvegia over porsjonen!
Mmm, og totalt kom den på omtrent 5,5 karber. Veldig god!!

Dagens kvelds:
Kalkunfilet, 1 egg og 30 gram feta. Pluss en halv ss hjemmelaget dressing. Totale karber 1,35.

Så har jeg planer om en kopp koffeinfri kaffe med fløte i og litt bacongull, 50 gram, blir vel? 0,2 karber til.
TOTALT FØRSTE DAG: 11,13 karber.

JA, ER DETTE NOE Å FØLGE FREMOVER ELLER??
Selvfølgelig med variert kost da!
ps! orket vel knapt 15 gram av den der bacongull'n! Men kaffe'n gikk ned!

__________________
only39
Journalen min! Eller du kan se bilder på www.lavkarbotest.blogg.no
Start:4okt.10 92.4, 92,91,90,89,88,87,86,85,84,83,82,
81,80,79,78,77,76,75,74,73,72
only39 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysestart med lavkarboliv som mål! Svar med sitat