Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-10, 08:35   #503
Mailin
Medlem

Mailin sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Frøkengiraldriopp, her.

Mailin: Det kommer til å renne av Håper ferien har vært god
Mammamiia: jeg har og gått opp litt i helga, 700 gram -

har malt og malt og malt i helga - 20 timer har jeg tilbrakt i malelukt, opp og ned av gardintrapp - har vært en vanvittig treningsøkt. Men jeg har spist riktig- frem til søndag ettermiddag, på middag hos mamma - fersk grønnsakssuppe - med masse rotgrønnsaker + eplekake til dessert - med is og krem + en håndfull lakrisbåter - men jeg syns på en måte jeg fortjente det - var så uhorvelig sliten at jeg hadde null motstandskraft, jeg bare ga etter - koste meg og nøt maten og selskapet. Så 0,7 opp, det kan jeg leve med Snart borte igjen ...

I dag har vært en helt vanlig dag, matmessig - spist masse deilig god, fet mat med grønnsaker til Livet er godt

Hehe siste dagen på ferien var jeg så oppsvulmet på hender og føtter at jeg kunne knapt gå. Så jeg visste det var veldig mye vann i kroppen. Fra i går til i dag har jeg gått ned svimlende 3 kg!! Selv om det antakelig bare er vann er jeg strålende fornøyd og regner med at de neste par dagene også går flott så jeg er tilbake til minstenotering på null komma svisj!
PS det skal være lov å sprekke en gang i blant, spesielt når man har stått på så hardt!

Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat