Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-10, 09:09   #15
Waheda
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2010
Waheda er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Noen nye på fase 1 her (sept/okt) 2010?

Hei

Svar:
Du skal jo ikke mer fråtse i mye søtt og du kan være så stolt av d du har gjort hittil. Hvorfor si ja til "søtsak djevelen" som sitter den ene skulderen din ? Han er jo ikke en kul fyr.

Har du lest det lille produkthefte ? Der er det helt fremst i hefte mange tips om hvordan du kan få andre smaker og krydder i f eks puddinger. Blir da litt mer spennende.

Kanskje gå i gang med et prosjekt: Strikke en genser, scrap-booking, planlegge julegavene, prøve en ny treningsform : f eks dans, lage gåtur avtale med naboen, lær deg powerpoint, hvordan bruke fotoapparatet bedre. Skaff deg noe å være veldig opptatt av en periode. Noe du liker. Kan være hva som helst. En hobby du har lagt litt vekk, eller noe du ikke har kommet i gang med. Får annet å tenke på.

Jeg tror vi fort skal trøste/premiere oss med mat og godsaker når vi har vært "flinke" en periode. Det er jo mye ubevisst psyksisk med mat. Iallefall for meg.
Det du er så veldig godt i gang med er jo en livsstil og ikke en "kur" som man skal "slutte med" for så å ta opp sitt gamle liv etter en stund. Konsentrer deg om hva du har klart og ta en uke av gangen. Ha det gøy ved siden av. Tenk på noe annet det meste av tiden. Jeg heier på deg !

Waheda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten Svar med sitat