Sv: Er jeg på rett spor?
Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.
Jeg fjerner bena fra kotelettene og lager kjøttdeig av resten! Da merker du ikke fettet i det hele tatt og det blir megagode kjøttboller/kaker SOm kan brukes til alt!
Må bare spørre om en ting, for dette gjelder ikke bare deg:
HVORFOR I ALL VERDEN VELGER DERE EN DIETT BASERT PÅ MASSE FETT NÅR DERE IKKE KLARER Å SPISE DET???
Jeg kan bare ikke skjønne det! Hadde vært fint om noen kunne opplyse meg litt!
Hvorfor velge en diett med så mye fett? Fordi jeg VET jo at det fint kan gå ann å få i seg kamuflert fett, som feks i ost, laks, cremefraise osv. Og jeg sliter med kronisk migrene og tror selv at en diett med minimalt med karbohydrater er gunstig for nettopp dette. Jeg får bare lete litt etter det kamuflerte fettet, og din kotelettvariant er jo genial, det kan jeg jo teste ut! Og heretter blir det jo rein kjøttdeig, ikke kjøttdeig av hverken svin eller kylling! 
Sist jeg prøvde meg på dette var jeg ikke såå opphengt i å få i meg alt dette fettet men ble også syk etter 8 dager med seriøs diare og helt utslått, og ønsker jo bare da å prøve å unngå det denne gangen. Ikke vet jeg om det var mangel på fett eller hva, spsiste da masse bacon og stekte alltid egg i reint meierismør og spiste bacongull til kvelds hver dag omtrent.
...