Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-10, 12:59   #480
MarensLille...
Medlem
 
MarensLille... sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 44
Innlegg: 157
MarensLille... er ny på veien

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Takk søte Du er jo også kjempeflink!

Skal veie meg imorgen på en annen vekt for å se om det kan stemme! Isåfall blir jeg utrolig glad!

Men, en av grunnene til at jeg mister så mye tror jeg kan være at jeg kanskje er allergisk mot mel. Mamma har alltid lurt på hvorfor jeg la på meg, spiste jo ikke noe usunnt! Alikevell raste kiloene på... Etter ett par tester mente legen at det var laktose jeg var allergisk mot (Gik rundt med diaree flere ganger om dagen på det værste) Men etter jeg begynte på ketolysekuren har jeg ikke slitt en dag me disse problemene, heller ikke når jeg spiser en boks med kremfløte! Så¨nå lurer mamma på om det er mel jeg er allergisk mot, og derfor kiloene raser. Men, er jo bare bra det

Aaaaah, ja det kan jo være lurt å få sjekket ut dersom du har tenkt å innføre mer kh etterhvert som du har funnet matchvekten og blitt der en stund
Jeg syns vi er flinke alle som èn jeg, uavhengig om man har gått ned 2 kilo eller 20... Det viktigste er at man har tatt tak i vektproblemet og bestemt seg for å gjøre noe med det!!! For noen går det lettere enn andre, kroppen skal tross alt venne seg til dette vi driver å utsetter den for... Stå på alle sammen, dette skal vi klare!!!

__________________

Vekttap på Ketolyse, start 17/8-2010:


Startet på 110 kg 1/3-10. Målet er 70 kg innen 1 år!
MarensLille... er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat