Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-10, 14:44   #26
katten
Medlem

katten sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Leiden mutasjon

Opprinnelig lagt inn av fettnurket, her.

Var heller ingen i min familie som hadde hatt blodpropp da jeg første gang på 16-åring lå på sykehus med blodpropper i lungene og alvorlige betennelser. Jeg svevde mellom liv og død kjempelenge og rekonvalesensen var knalltøff! Det burde vært mer fokus på slike sykdommer nå som maten man får kjøpt her og der ikke nødvendigvis er blodproppvennlig.

Det hørtes ut som ein veldig tøff måte å finne ut at man har det på.
Godt det gjekk bra med deg. Men regna med det tok litt tid å komme seg att etter noko slikt.
Tok dei prøver av deg for å sjekke det ut, eller måtte du spørre?

Min svoger fekk to blodpropper i lungene tidligere i år. Ei uke etter leste eit gamalt ukeblad der det stod om ei som hadde fått blodpropp i ung alder. Han ba så legen om å sjekke han for Leiden. Slik fekk me vite det.

Men eg har ein mor som fekk hjerteinfarkt som 46 åring... Dei har aldri testa ho for Leiden. Heller ikkje min far har blitt testa, og han fekk slag.

Men no har dei begge testa seg. Veit ikkje kven av dei som har det enno, venta fortsatt på resultatene.

Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening Svar med sitat