Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-10, 17:50   #28
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Åh, hehe. Det er jo sånn der folk bor tett på hverandre . Man lærer å leve med det. Jeg er selv fra svarteste bygda, og har bodd i Oslo så lenge, at jeg fortsatt er amazed over hvor mørkt og stille det kan være her i verden.
Med mindre dere sov sør for Karl Johan, så tviler jeg på at det var horer.

Det var en liten dose av "tull" i svaret jeg gav deg altså..håper du skjønte det? Jeg er f.eks ikke oppdratt "kristent" til tross for hvor jeg kommer ifra

Vi sov sør for Karl Johan faktisk, men jeg tror nok ikke det var horer, det var bare folk som var ute på faenskap midt på natta. Hihi, jeg hadde ei venninne med meg til Oslo, hun var på backpacking. Amerikaner. Vi skulle bare ta en snarvei og endte midt oppi et slagsmål der borte hvor det deles ut sprøyter og slikt (aner ikke om det er flere steder i Oslo?) og stakkars jenta fikk jo helt panikk. Vi fikk ringt politiet og slik da(trodde seriøst de skulle drepe han fyren de banka..de hadde dratt han ut av rullestolen og greier) før vi tuslet avgårde mot Operaen..der ble hun vitne til noen narkomane som sov på en måte under brua da.

Hun er fra USA og reiste alene i over 3 måneder i Europa, 19 år gammel, men livredd for Oslo

Men dette var vel litt vel off topic eller hva?

...jeg skal tusle avgårde, slå av litt datamaskiner og låse biblioteket for i kveld, ha en fin tirsdag (det er jo Grey's på tv!)