Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-10, 12:35   #6
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Hei, jeg er ny! :)

Opprinnelig lagt inn av Unnimoor, her.

Jeg er ny jeg også Prøvde for et par uker siden, men da sprakk jeg omtrent hver dag. Jeg var sammen med veninna mi som tydeligvis ikke støttet slankingen min, for hun fristet meg med sjokolade, og chips og alt jeg ikke skal spise, selv om hun visste at jeg skulle slanke meg
Men nå er jeg godt i gang! Jeg begynte på mandag, tisset på en stix samme kveld, å da var jeg i ketose! Det har jeg vært siden da.
Jeg veide 90 kg på søndag, å i dag veide jeg 87,7 Så jeg er veldig fornøyd

Hei der. To tips anngående din venninnes fristerier.
1. Be henne stappe sjokoladen og chipsen et visst sted (eller si på en penere måte at hun må slutte med sånt).
2. Om hun ikke vil slutte med dette, si nei. Dette handler om viljestyrke, og disse tingene vil absolutt ikke være bra for deg når du er på ketolysekuren. Du klarer det. Du må bare bestemme deg for å stå imot fristelsene.

(Beklager krasshet, men det hele handler om instilling, og noen ganger må man bare være litt direkte)

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat