Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-10, 14:46   #11
Augustina
Seniormedlem

Augustina sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 41
Augustina har en fantastisk aura rundt segAugustina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Middag og dessert - smakfullt nok til å "omvende"

Den eplekaken til Nannah er kjempegod, men jeg brukte 2 dl sukrin i den og man får en litt kald og sår følelse i halsen. Ville blandet to søtningsmiddel der. Sukrin/splenda, sukrin/stevia, etc. Bare et tips altså

Jeg har forresten fått totalt dilla på persillerotpuré. Det er skamgodt til all slags form for kjøtt:

Persillerot etter ønsket mengde, kokes opp i vann. Gjerne med en grønnsaksbuljong i. Hell ut vannet, la litt være igjen i kasserollen. Bruk en stavmikser og mos godt. Ha i smør/fløte etter ønske (så den blir puréaktig). For ekstra kos: ha også i ost!

Og min favorittdessert:
Tyrkisk yoghurt med varmet bringbær. Her kan man kjøpe bringebær som er frosne (billigere). Varmes opp med sukrin i mikroen/kasserolle og helles over den tyrkiske yoghurten. Vil man ha mer fett kan man røre inn fløte i yoghurten. Dette er seriøst heeeeelt nydelig. Åhhh, slurp. Det skal jeg servere mine ikke-lavkarbofamilie i morgen, blant annet

Eller Motivated - en felles trenings- og motivasjonsblogg med 6 fantastiske jenter.
Augustina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - med oppmot 70 karbs pr. dag Svar med sitat