Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-10, 21:21   #44
Jolly
Medlem

Jolly sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Jolly er ny på veien

Oktoberstarter-tråd?

Heisann. Her var det en tråd med mye liv. Håper det er greit at jeg henger meg på. Begynte på ny økt med Ketose nå på mandag, så har min 4.dag i dag.
Hadde ei økt i fjor på samme tid, tok da ca 7 kg, nå håper jeg på 5 til. Og målet blir på max 8 uker.
Jeg var inne i 8 uker i fjor også, og jeg så at det var veldig greit å sette seg kg mål, men også dato for når jeg skulle slutte med ketose for å gå over til lavkarbo og stabilisering. Ketolyse er en tøff kur, som er ganske brutal ang tilførsel av fett, og iallefall min kropp fikk etterhvert nok. Jeg ble kvalm og uvell, og det var ikke særlig apetittvekkende. Nå sier "sjefen" for ketolysekuren at en kun skal holde på med denne kuren i kortere perioder, for så å stabilisere, og det tror jeg faktisk er veldig viktig. I tillegg så skal du kun spise når du er sulten, og når du kommer dit at det ikke lengre frister med mat, og du blir kvalm av fett (fløte, seterrømme mm) da tror jeg det er lurt å rett og slett ta en pause. Så, det har jeg nå gjort.
Nå har ikke jeg så mange kg igjen som jeg har ønske om å fjerne, og ikke er det noen helsekrise lengre, heldigvis. Men, greit å få tatt det nå, alderen min tilsier at det iallefall ikke blir enklere med åra.
Og til dere som er helt nye i Ketolyse, det er en kjempebra kur til å komme igang med slanking på, men ikke noe diett du kan leve på over lengre tid. Bestem deg for antall uker på ketolyse, stabiliser noen måneder på lavkarbo, før du igjen tar ei økt ketolyse. Så skal dere se at dette går kjempebra !! Gleder meg til å følge med fremover mot jul. Sammen er vi sterke!

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat