Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-10, 10:03   #9
Trolltika
Medlem

Medlem siden: Jul 2009
Alder: 48
Trolltika har en fantastisk aura rundt segTrolltika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Litt om mitt budskap ...

Opprinnelig lagt inn av MFUS, her.

Fordi dere merker INGEN forskjell på lavt/høyt blodsukker, alt dere merker i så forbindelse er de følelsesmessige svingningene på det å spise noe mat (forventninger altså).

Men ta bort maten, server så næringen intravenøst - da kan man sende blodsukkeret opp med desto fall i blodsukkeret i ettertid - personen merker ikke en forbannet dritt fra eller til og har ingen anelse fra eller til om blodsukkeret er høyt eller lavt.

PISSPREIK! Hilsen diabetiker som kjenner STOR forskjell på høyt og lavt blodsukker.

Her er du ikke bare på kollisjonskurs med "alternative tenkere" som du sier, men også med alle leger som behandler en sykdom som nettopp handler om blodsukker og mat. Vis meg den diabetikeren som sitter med lavt blodsukker en time etter et måltid og bare kjenner det lave blodsukkeret fordi h*n skal ha forventninger til mat. Vis meg den diabetikeren som våkner om natten fordi blodsukkeret er lavt og fortell at det bare skyldes personens forventninger om et måltid midt på natten.

Det eneste som gjør meg og deg forskjellig der, er at jeg er mer vant enn deg til å tolke kroppens signaler på akkurat dette området.

(og ja, jeg kan vise ved hjelp av maskiner at du tar feil. Kan du bevise at du har rett?)

Trolltika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: En kombinasjon av Lindberg og Hexeberg tenker jeg Svar med sitat