Sv: Litt om mitt budskap ...
Opprinnelig lagt inn av MFUS, her.
Om du skal bruke jorden er flat eller rund spørsmålet for å vise noe, så må det være at dere som ikke lytter til fagmiljøet (men heller omstridte alternative tankeganger) - dere tror jorden er flat. Mens vi i dag vet med sikkerhet at den er rund.
Dere lever i en lukket sekt av et trosamfunn som tror selv om det strider mot det fagmiljøet finner vitenskaplig belegg for i forskning.
Hurra for naiviteten sier bare jeg!!
Er en grunn for at man trenger rådgivende organer, er det ikke, og en grunn for at sykehusene praktiserer som dem gjør. Javell finnes det noen få (svært få) som er alternative over alt, men faglig faller det dem kommer med fra hverandre.
Lavkarbohydratkurer er kamuflerte lavkalorikurer samme om naiviteten er så total at noen tror det ligger et vell av mange vannvittig omstridte og direkte feilaktige forklaringsmoduler bak det hele.
Vet du?? Jeg tror ikke du leser det folk skriver... Folk flest her sier at de spise FLERE kalorier nå enn da de spiste mange karber.
Kan du gi meg et lite hint på at du har fått med deg at folk spiser mange flere kalorier enn hva de gjorde tidligere???