Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-10, 23:10   #3
Lindaplinda
Medlem

Lindaplinda sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Mysen
Alder: 44
Lindaplinda er på en erverdig vei

Sv: Endte visst opp her tilslutt jeg:D

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Hei og velkommen til oss
Jeg går rett til spørsmålene dine;
1) Ja. Det er lov. Jeg knasker litt baconcrisp hvis jeg har vært uforsiktig med inntaket av mat (les: måltidsrytmen..) og trenger litt ekstra fett. Ellers prøver jeg holde crispen og sukkerfri brus til lørdager (for livsstilsendringens del), da jeg reagerer lett på søtstoffer, dessverre.
2) Har du lett på nett for å få noe næringsinformasjon om den? Jeg bruker litt vaniljeessens/-dråper når jeg pisker krem, men har ikke tenkte noe over ev. innhold i den :P
3) Jeg tar multivitaminer (Jungelbrøl) fra Vitusapoteket

Ønsker deg masse lykke til, og skulle du ha noen flere spørsmål så er det rette plassen å stille her

Tuuuusen takk for svar!! Jeg måtte ty til litt bakonkrisp mellom måltidene første uka siden jeg gikk fra å spise pottings og drikke cola zero så og si daglig til å prøve å kutte ut, men denne uka har jeg klart å holde meg unna godteri og nesten cola zero!! *klapper meg selv på skuldra*. Så da tar jeg kveldskosen ikveld til fredagsprogrammene. Men orket jo nesten ingenting av baconkrispen, så da kan jeg jo ta meg litt imorra også Koser meg heller med Yogi te (sweet chili) på kveldene nå jeg

Ps.- sjekket forresten ut noen av bildene på bloggen din.. FOR en forandring du har hatt.. du ser jo så frisk og bra ut, og ser virkelig ut til å trives med deg seg!! *klapper deg på skulderen*

Lindaplinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat