Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-10, 01:13   #29
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen normalvektige her?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg slår et slag for versibiliteten, jeg da. Det finnes kvinner som fra naturens side er tynne og hengslete, akkurat som det finnes formfulle kvinner. Det ene er ikke mer "riktig" enn det andre. Det er dog (synlig) forskjell på de som har sulta seg tynne, og de som bare har en sånn kroppssammensetting.
Jeg for min del kan jo bare drømme om kropper i Beyonce-klassen. Til det har jeg for smale hofter og er for lang- og tynnlemma.

Haha... kom bare til å tenke på en sak. ikke ta det ille opp altså, men du har lite muskelmasse og er hyper insulinresistent. Om du ikke hadde hatt insulinresistanse så er det vel kanskje mulig at du hadde vært litt hengslete tynn, er det ikke?

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat