Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?
Jeg stortriver på Xtravaganza, mesteparten av tiden^^ det er ikke alltid lett, som da jeg på dag 4 hadde bursdag, og var helt alene med shakene mine, hele dagen, dèt var tøft skal jeg si men helt i begynnelsen var det grusomt, var fryktlig godtesjuk og sulten. nå prøver jeg å huske å drikke nok vann, så det hjelper det
nå onsdag 13okt så har jeg gått 1mnd på helfart, og det blir nok hvertfall en mnd til, kanskje 1mnd og 2uker til, men får se, aner ikke hvor mye eller lite jeg har gått ned siden sist.
men som helsekonsulenten min sa: hvis du lever til du blir 80, så er det 960mnd i livet ditt. 3mnd kan vi vel overleve? likte det jeg, da virker det ikke så himla lenge å gå på shakene lenger.
Pluss at helsekonsulenten min er et fint forbilde, fordi han er bevis på at det går 80/20 er hans metode etter avsluttet helfart, er ikke et fasitsvar, men høres ok ut. 80% "hverdag", hvor man følger "dietten" sin, dvs spiser vanlig i forhold til hvordan man skal videre, og 20% kos, som er litt selvforklarende. regner med det er feks litt fredagsgodt (med trykk på Litt ).
uansett, rotete dette ble, men ville bare fortelle litt om mitt møte med xtravaganza
Silje 21år, 166cm, 88,1kg
|