Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-10, 23:30   #67
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Opprinnelig lagt inn av snartslank?, her.

Synes det kan være vanskelig dette med å vite om man har fått i seg nok fett, riktig mengde karber osv... (jeg er ingen stor fan av å måle/veie alt jeg spiser. får litt grete rohde assosiasjoner da... )

Hei,
Det med veiing er viktig i begynnelsen, noter gjerne ned hva normal mengdene for dine porsjoner er og skriv det ned på en lapp, det tar ikke lang tid før man tar ting på øyemål. Jeg veide de første 14 dagene og nå veier jeg bare når jeg tar i bruk nye råvarer. ...og dersom du setter av ei uke til veiing så kan du også benytte anledningen til å bruke Diett.no, Mat på Data, eller Homer Simpson's excelark: Beregne energiprosenten.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat