Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-10, 13:08   #14
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har lest dette: Artikkel på vg.no

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Dette her kan jeg VELDIG lite om altså, så nå er jeg nok på tynn is. Og arrester meg om jeg sier noe som er heelt bak mål hehe

Men det med at folk ofte jakta og kanskje da ble drept gjelder vel stort sett for menn, for det var nok sjelden kjerringa dro på jakt før i tia. Og dem ble ikke så mye eldre dem heller.

Det med sjukdom tror jeg også kan stemme litt, men dette tror jeg ikke drar ned snittet så mye, men som sagt, dette kan jeg lite om og jeg aner ikke

Marius

Det er i alle fall ikke funnet noe som tilsier at det fantes kreftilfeller før etter jordbruksrevolusjonen så vidt meg bekjent, og fortsatt er det umulig å si om dette var snakk om ond- eller godartete svulster. Det er jo kreftfaren som mer enn noe annet er argumentet mot rødt kjøtt.
Kvinner var også utsatt for farer. Mange folkeslag levde som nomader, kvinner sanket, mange døde under fødsel etc.

Jeg fortsetter i alle fall å spise rødt kjøtt med den beste samvittighet. Er det noe som kan gi meg kreft så er vel heller det faktum at jeg er dum nok til å røyke .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat