Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-10, 20:52   #31
Mellon
Seniormedlem

Mellon sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fedme er ikke noe man HAR, man ER feit!

Føler at Kari kanskje formulerer seg dålig, eller så er hun dum. Er litt enig i uttalelsen, for fedme er ikke en sykdom, men et resultat av en type sykdom som desverre ikke har fått navn enda (slik som anorexi eller bulumi for de syklige tynne). Akkurat som rennende øyner kan være resultat av en allergi, så er ikke rennede øyner sykdommen, men allergien, om dere forstår.

Er så rart at en kan se på en syklig tynn og syns synd om h*n fordi person har en lidelse kalt anoreksi, men hva med syklig tykke? Og jeg er veldig enig i at det er genetisk betinget også, jeg ser jo bare her inne hvordan enkelte har sakte men sikkert funnet ting de kan spise både med og uten karber, og ting de ikke kan spise, både med og uten karber.

Men det er feil å si om en overvektig person, at personen bare er lat og ikke bryr seg, ofr jommen meg er det ikke vanskelig. Selv syns jeg at det er veldig vanskelig å komme ned i vekt, særlig da vektøkningen min kom pga graviditeten, jeg legger sykt lett på meg som gravid, og jeg legger ikke om kostholde sååå drastisk.

Syns kostholdeksperten på VG sier mye bra i saken jeg, litt mer kunnskap der gitt. Kari er vel typen som tror hun kan si hva som helst ,siden hun er kjendis.

Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat