Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-10, 04:46   #2
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye kjøtt bør du spise (advarsel, Drevon igjen..)

Sitat:

På den annen side har insulin en mettende effekt på sultsenteret i hjernen.

Merkelig. Jeg har spist og spist på sukker uten å føle meg det spor mett.

Sitat:

Sitat:

Av alle kostholds"eksperter" i dette landet er du den siste jeg spør om råd.."

Hei, Takk for oppmerksomheten! Hilsen Christian A. Drevon

Sitat:

Et annet poeng med et inntak av kjøtt på 1,5-2 kg/uke, er at det er meget lite ressursvennlig. Det brukes store mengder kraftfor for å fore opp dyr, istedenfor at vi kunn bruke korn, mais og soya direkte i vårt eget kosthold. Da ville vi benyttet jordens ressurser 10 ganger bedre nn om vi først skal fore opp kyr som vi så skal spise kjøttet fra.

Gimme a break. Det brukes mye mer ressurser på å dyrke soya enn å la en ku spise gress. Og Drevon ser ikke ut til å ha fått med seg at det å gi korn og soya til dyr som ikke er egnet til å spise det gir et ugunstig forhold mellom omega-3 og omega-6.

Sitat:

Forøvrig vil jeg si at ferdigprodukter og balndingsprodukter kan være både næringsrike og sunne, avhengig av hva som er blandet inn i produktene. Forøvrig er de studier som finnes av oppdrettsfisk ikke foruroligende for dem som spiser slik fisk. Oppdrettsfisk er faktisk meget sunn mat.

Oh lord. Kan noen skyte denne mannen som kaller seg for ekspert?

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat