Sv: Fedme er ikke noe man HAR, man ER feit!
Opprinnelig lagt inn av plastbox, her.
Morsomt at du nevner medias "uoppnåelige idealer", det vår diskusjonskjertelen min til å vibrere! Forutsatt at man ikke har noen sykdommer (eller får diagnose på og behandling for disse tidlig), og faktisk ønsker å oppnå disse idealene.. hvorfor er de uoppnåelige? Jeg vet godt at jeg kunne sett ut som en undertøysmodell med 8-pack, blodårer og sprettrumpe herfra til Svenskegrensa om jeg ville. Det er bare snakk om egenutdanning og arbeidsinnsats. Greit, modeller og anorexi og blabla, enhver oppegående person forstår at menn ikke på noen måte tiltrekkes av damer som ser ut som de er døden nær.
Ja, det kan man selvfølgelig diskutere opp og ned i all evighet, noen menn synes veltrentre kvinnerumper de kan sprette kronestykker på er top notch, mens andre igjen synes det er deilig med et litt mer mykt eksteriør. Man kan være sunn, normalvektig og ha god helse uten at musklene spiller ved hver mindre bevegelse. Det er vel mer det jeg sikter til, det med modeller som ser ut som de ikke har spist siden puberteten, om de i det hele tatt har kommet til den. Jeg snakker om media som poster bilder av høygravide kjendiser/kjendiser i joggisen og hinter udekket om at de har blitt tjukke eller at de lar seg selv forfalle. Det er mye vanvidd ute og går. Å være normalt slank og ved god helse, om man så heller mer mot det veltrente, eller hva man nå velger, det er ikke uoppnåelig, så nei, det er ikke det jeg snakker om.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|