Tråd: Fatcamp ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-10, 14:05   #2
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Fatcamp...

Det var jo nok av hyggelige kommentarer på artikkelen iallefall. Blant annet denne her:

Dette er fin underholdning for de selvtilfredse og tilenhvertid trenende friskuser. Nå kan de sitte, nei, gå på mølla si og se på disse feite, vemmelige, tåpelige menneskene som ikke er perfekte.

Jeg ser for meg at vedkommende bak den kommentaren er vemmelig og tåpelig..og aner jeg et snev av "sjalusi" på dem som er trent og "friske"?

Men det var litt off topic. Jeg har egentlig ikke så mye å si om selve saken. På en måte er det jo bra at det blir tatt tak i, at de påmeldte selv ønsker å forandre seg, MEN blir det gjort på den beste måten? Jeg kunne også holdt meg til et strengt kostholdregime og trent masse hver dag, men for en periode. De aller aller fleste faller jo ut av dette her nettopp fordi det blir for krevendes å gå sulten, noe man gjør på den kosten. Hvordan skal man da klare å trene hardt hvis man er sulten??

Personlig så blir jeg ikke bare sliten av å være sulten, men jævlig sur Ikke søren om jeg hadde holdt ut å trene hardt for å gå ned i vekt da, hvis jeg både er sur, sliten og sulten