Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-10, 18:40   #13
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vond smak i munnen

Opprinnelig lagt inn av Paine, her.

Jeg ser endel sier at den vonde smaken, eller ketoseånden, går over etter noen uker. Men gjør den egentlig det, eller blir man bare vant til den selv (slik som andre folk med dårlig ånde ikke merker noe til sin egen ånde)? Har spist lavkarbo i en uke nå, og merket den merkelige ånden bakerst i munnen og i halsen for første gang i dag.
Det er jo veldig synd om samboeren min ikke skal orke å være i nærheten av meg fordi det lukter vondt. For en periode er det selvfølgelig greit, men om det ikke er tilfelle...

For min egen del så kan jeg i alle fall forsikre om at jeg ikke har noen ketoselukt, etter over tre år i ketose uten nevneverdige sprekker. Som jeg sikkert før har nevnt i denne tråden så forsvant den etter kort tid, et par uker eller noe, etter at jeg kom i ketose. Tro meg, jeg har spurt folk .
Men klart, om man har en lengre fallout, så er det jo en viss fare for at ånden kommer tilbake når man starter opp igjen på ketogent kosthold.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat