Sv: Nå skjønner jeg ABSOLUTT ingenting!
Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.
Skjønner du blir litt negativ og blir litt lei nå ja. Men når du tenker deg om, hva er det du skal gi opp egentlig? Tror du kroppen din har det bedre med høykarbo kosthold? Du har jo gått ned 10 kg, og når du tenker deg om så vet du jo innerst inne at MANGE opplever og har opplevd det du skriver her. Men gi det litt tid så er du garantert på vei ned igjen.
Vanskelig å tenke slik når man står midt oppi det, det har jeg erfart selv. Men LITT tålmodighet hjelper, også må du tenke, HVA ER ALTERNATIVET????
Trøsteklem fra meg
Jeg støtter denne herremannen her! 
I tillegg vil jeg tilføye: Prøv å kutte ut uvanen med å gå på vekten flere ganger daglig, ukentlig, men hold deg til EN dag pr uke, og til cirka samme klokkeslett. Hva vekta viser fra morgen til kveld eller fra en dag til neste er ikke vesentlig og ikke reelt.
Du kommer i mål, ikke gi deg nå! Minn deg selv på alle fordelene du vet at du har med denne kosten her, og minn deg selv på hvordan det var FØR du startet, var det bra med deg da? Antakelig ikke, så..STÅ PÅ VIDERE, JEG HEIER PÅ DEG!!